Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP
Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie uruchomiła Elektroniczą Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP. Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Należy pamiętać, że w celu złożenia wniosku do KPP w Lubartowie konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta na platformie ePUAP:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/KPPLubartow
FORMY DOSTRACZANIA DOKUMENTÓW ELEKTRONICZNYCH DO KPP W LUBARTOWIE:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.
- Dostarczenie podpsanego dokumentu bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczą na adres:
dyzurni.kpplubartow@lu.policja.gov.pl
Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.
- Złożenie dokumentów w godz. 7:30-15:30 w KPP w Lubartowie ul. Lubelska 57A, na nastepujących nośnikach danych:
-Płyta CD-RW
-Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
WYMAGANIA DLA DOKUMENTÓW ELEKTRONICZNYCH DOSTARCZANYCH DO KPP W LUBARTOWIE:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
- Akceptowalne formy załączników to:
- DOC, RTF
- ODS, ODT
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dolączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.