Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami

Zespół do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Zespół do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

W Komendzie Powiatowej Policji w Lubartowie funkcjonuje zespół do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

W skład zespołu wchodzą:

  • Koordynator do spraw dostępności: nadkomisarz Norbert Romanek - I Zastępca Komendanta Powiatowego Policji w Lubartowie
  • Członkowie zespołu:
  • do spraw ochrony praw człowieka – starszy sierżant Jagoda Stanicka – referent do spraw prasowo-informacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie
  • do spraw dostępności architektonicznej: Radosław Polak — inspektor do spraw Bezpieczeństwa Higieny Pracy Komendy powiatowej Policji w Lubartowie
  • do spraw dostępności cyfrowej oraz dostępności informacyjno- komunikacyjnej: Marek Jeżowski- specjalista zespołu dochodzeniowo- śledczego wydziału kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie, starszy sierżant Jagoda Stanicka- osoba zarządzająca stroną internetową Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie oraz Biuletynem Informacji Publicznej.

Metryczka

Data publikacji : 31.12.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Paśnik
do góry